Zaloguj się lub włącz wersję mobilną
Start Kup multikod Dodaj stronę Moje strony Moje konto Szukaj strony Pomoc Kontakt

Reklama

Wersja HTMLWersja PDF

http://howhow.pl

Filmy animowane - animacje reklamowe

http://howhow.pl

Zastanawia Cię jak wygląda praca animatora w studiu animacyjnym albo wytwórni produkcyjnej? Za co jest odpowiedzialny, jakie musi nabyć umiejętności jakie ma możliwości rozwoju? Zaczynacie przygodę z animacją, albo jesteś po prostu ciekawi procesu twórczego powstawania animacji 2D? Ten post jest dla Ciebie. Na bazie mojego doświadczenia pracy w branży w domu produkcyjnym HowHow przybliżę Ci obraz pracy animatora 2D.

Animator 2 D przede wszystkim musi umieć planować ruch, czyli obrazki w czasie. Czasami niektóre elementy muszą wejść miękko, czasami szybko, czasami po prostu na cięciu. Wiedza i sprawność oka w rozróżnieniu kiedy obiekt ma być dłużej w kadrze, kiedy krócej, jak mają być montowane przejścia i jak zbudować napięcie poprzez ruch jest kluczowe w pracy animatora. Dalej idąc, dobry animator nie tylko powinien dobrze rysować (da się to obejść, ale umiejętność rysunku jest z pewnością pomocna), ale znać się na kompozycji i potrafić ciekawie komponować ujęcia. Tutaj warto wspomnieć, że duża część animacji to także animowanie postaci, bardzo pracochłonny proces nadawania życia w coś co jest płaskim rysunkiem. Te umiejętności przydają się w animacjach 2D, przy animowanych teledyskach, expleinerach dla firm.

Animator często zajmuje się także postprodukcją, dodaje grafiki pod materiał wideo, teksty, czasami przeprowadza dynamiczny montaż ujęć. Wynik jego pracy jest widoczny w spotach reklamowych, reklamach TV, filmach korporacyjnych, filmach produkcyjnych, filmach produktowych, billboardach sponsorskich. Przy nich dochodzi również do szerszej postprodukcji, kolor korekcji, dodania efektów specjalnych i udźwiękowieniu. To są umiejętności należące już często do innych osób. Mimo że wypisałam jakieś konkretne umiejętności i ich zastosowanie, każdy przypadek będzie inny. Każda osoba ma wyjątkowy dla siebie zestaw cech i umiejętności, nie trzeba umieć wszystkiego, żeby pracować w branży reklamowej. Umiejętności nabywa się z czasem.

Kategorie

Kultura i sztuka Film
Marketing i reklama Reklama radiowa i telewizyjna
Według regionów Wielkopolskie Poznań
Według domeny Pl

Słowa kluczowe

Animacja reklamowa Explainery video Filmy animowane Produkcja filmów Filmy reklamowe Filmy produktowe Bilbordy sponsorskie Reklama tv Filmy promocyjne

 InformacjeEdytuj stronęZgłoś lub usuń stronęKontakt z właścicielemStrony użytkownika
  • Numer ID strony: 3266/2204
  • Status strony: aktywna od 03/08/2020 13:23
  • Typ strony: standard, kliknij tutaj aby wyróżnić
  • Data dodania: 02/08/2020 20:05
  • Zaindeksowane strony: Google, Yahoo, Bing
  • Liczba kliknięć: 1, odsłon: 300
http://www.iuscogens.pl/adwokat-marcin-synakhttps://derm-estetyka.plhttp://www.grafiweb.euhttp://eplastics.plhttp://www.stacjaedukacja.comhttps://siatexbud.plhttp://hyzio.nethttp://depilacja.torun.plhttp://www.swiatcasio.pl